izmirliannee Kızlar atistirmalik dair neler veriyorsunuz bi fikir alışverişi yapsak sanki hergun aynı şeyleri yediriyormuşum gibi bir his var bu aralar , değişik menülere ihtiyacım var
Sari1kiz- izmirliannee ben gün içinde mutlaka bir ara ogununu yulaf lapasi olarak veririm, içine de hangi meyve varsa evde ondan rendeliyorum. Kakasina da yardımcı hemde çok besleyici. (16 aylik)
izmirliannee Sari1kiz- teşekkür ederim yemek olarak öneriniz var mi peki bizim yediklerimizi yiyor ama bazen yemek istemediğinde ne yapsam diye şaşırıyorum