mom7794mom Almi21 doğumumdan 1 ay sonra ilk dozu yaptırdım hemen emzirdim beklemedim hiç ya da sağıp atmadım da , ikinci dozu yaptırdıktan sonra da aynı şekilde emzirdim. ☺️
Gizemci Almi21 aşı olur olmaz değilişim vardı dışarıda eve gidene kadar 1 2 saat geçmişti ozaman emzirdim 1 2 gün sonra 2. Doz olcam ama yine emziririm. Bebeğime de geçsin antikor Doktorumuzada sormuştum emzirebilirsin demişti
Aysegulsvg Almi21 ben hemen emzirdim aşıyı yapan hemsire antikor bebeğede geçicek hemen emzir demişti
Defneninannesi1108 Almi21 Ne kadar bekleyebilirsin ki. 3 saat 4 saat 5 saat.. Kana karisan bisey süte ne zaman gecer kimse bilmez. Ası olmaya karar verdiysen emzireceksin hemen tabiki..