Kızlar mayisda doğum yaptım ağustosta ilk adeti oldum sonra daha olmadım korunuyoruz sanki içimde bişe hareket ediyor bugün de korktuğum olmaz inşallah rabbim isdeyene nasip etsin ben isdedim ikitane nasip etti rabbim verse razıyım ama ikitanesinin bakımı ihtiyaçları çok var bana şimdi o yüzden korkuyorum hamile kalmakdan normal mi acaba böyle olmasi düzene oturmamssi