Bi seferinde eşim acilen aldığı için dikkat etmeden 2 paket kilot bez almıştı, almaz olaydı, o kadar çok dışına taşırıyorki, hiç unutmam yaz mevsimiydi bebeğim kucağımdaydı üzerinde sadece kilot bez ve zıbın vardı bende balkondaydım komşuda apartmanın bahçesindeydi sohbet ediyorduk bebeğim o sırada kakasını yapmış çok afedersin öyle Bi taştıki balkona damla damla damladı komşum kız mervee paçalarından akıyo demesiyle banyoya kaçmam bir oldu 😂 o an çok utanmıştım 😂 yani ben o 2 paketi bitirene kadar illallah etmiştim. Büyük almamıza rağmen kenarları bebeğimin bacaklarını çok sıkıyordu ve karın bölgesine oturduğu için karnınıda sıkıp hep kızartıyodu. Ben artık gidip normal cırtlı bez almıştım kilot bezi sadece geceleri giydiriyordum. Kesinlikle tavsiye etmem. Bu zamana kadar kullandığım iki bezden çok memnun kaldım 1.prima 2 sleppy bio şuandada sleppy bio kullanıyorum aşırı memnunum. Bilgin olsun 😊