Zolizo pişmanlık, prima yada sınır oluyorum bu kadar zam yapılmaz lanet gelsin, sleepy yi de dakka başı değiştiriyorum aynı paraya geliyor gece kesinlikle sleepy takılmıyor gündüz ara ara sleepy takıyorum mecburen , büyüdükçe çiş miktarları da artıyor iki numaradayken filan bu kadar sorun olmuyordu sleppy