Aslında hıc geregı yok kullanmanın ama en azından emeklemeyo ogrenınxe koymak daha uygun bence cunku kasları gelısıyo kafasını sırtını dık tutabılıyo
ben kızımda heveslenp almıstım 7 aylık falandı zaten emeklıyody durmak ıstemedı oturtunca o yuzden parca parca ıkı uc ay ıcınde toplam bı ay durmamstr belkı zaten yurudu sonra
Kullanacaksanızda gun ıcerısnde kısa surelı kullanın lutfen cok goruyorm cevremdede sırf rahat dursun dıye koyup saatlerce almıyolar