Salih0544 Kızlar merhaba. Bebeğim henüz küçük ve emziriyorum ama adetim 10 gün gecikti test yaptım negatif çıktı kahverengi lekelenmem var bu hamileliğe mi işaret??umarım değildir😑😑😑
Reckless Salih0544 hamilelikle lekelenmenin ilgisi olabilir mi ki testte negatif çıktıysa. Emzirme sürecinde adet düzensizliği normal bi durum..
Emine Salih0544 benimde 10 gün gecikme oldu ama düzensizlik normal bir kaç aydır böyle oluyor bence hamile değilsindir
Salih0544 Reckless ya bazı sayfalarda hamilelik belirtisi falan yazıyordu acaba mı dedim 🙄 inşallah ilgisi yoktur
Reckless Salih0544 sanmam olsaydı illa başka bi belirtisi daha olurdu. Yine rahat edemiyorsanızda en garantisi kan testi yaptırmak:)