merhaba arkadaşlar bebeğim 11 aylık grip oldu iki gündür doktora gittik ilaç kullanıyoruz ama ne yapsam genizindeki balgam sümük çıkarmıyorum serum fizyolojik kullanıyorum sıkıp çekiyorum burnu tıkalı değil sadece genzi dolu uyuyamiyor uyurken horluyor tıkanıyor ne yapmam gerek acil yardımcı olur musunuz?