Selvigorele oğlum 3 buçuk yaşında hala bezli,çünkü kakası çok kıymetli. Şuan kreşe gidiyor,okulda öğretmeni altını değiştiriyor. Tuvalet eğitimine başlayacağız okulla birlikte. Üstelik okula başladığında kardesi 3 aylikti. Bizde kardeş kıskançlığı olmadı çok şükür,çünkü küçük adam abisine bayılıyor,hep yanına gelsin onunla oynasın istiyor.abisine anlattım kardeşinin onu çok sevdiğini,onunla oynadığında mutlu olduğunu . İstersen bir kaç hafta yarım gün gönder,bir dene bakalım. Kres cocuklar icin gerçekten çok faydalı.