Benim oğlum 8 aylık sabah 7 gibi uyanıyor emişiyoruz saat 9 gibi kahvaltı yaptırıyorum sonra meme isterse veriyorum.. Çünkü diş çıkarma dönemindeyiz pek yemek istemiyor. Öğlen çorba yadameyveli yoğurt falan yediriyorum.. Çorbayı seviyor çünkü😊 ara öğünlerdede meyve ezip içine biraz anne sütü sağıp öle yediriyorum.. Gün aşıırı genelde emiyorrr..