Seydasya Merhaba sevgili anneler, tecrübesizim affedin, bebeğim 1 günlük ve başlarda koyu kıvamda olan kakası şu an açık yeşil ve tamamen sıvı. Normal midir
BuseBuglemKerem Seydasya normal. Emiyordur büyük bir ihtimalle sizin sütünüzde ki yağdan kaynaklanıyor güzel bişey yani sütünüz besliyor. Doktorum da bana bu şekilde söylemişti ☺️
MMelisss16 Seydasya bence normal canim ben doktoruma sordum anne sütünün tamamını alan bebek açık yeşil kaka yapar demisti
Seymaay Normaldir genelde sarı pütürlü gibi olur. İlk başta ki kakası anne karnında yıttuğu şeylerden dolayı koyu ve yapışık oluyor
BadeAden O koyu kıvamda olan yeni doğduğu için anne karnındayken bağırsaklarında birikenler hem koyu renk hem sümüksü kıvamı olur hatta. bundan sonrakiler sarı - yeşil sıvı ya da içinde minik parçacıklar olup püre gibi bi kıvamda da olabilir. Sadece anne sütü aldığı için bu normal merak etme ☺️