Beautifulmom Doktorlara göre 38 veya üstü dişten olmazmış bi semptomatik belirti olmasa bile bu doğru mu bilgisi olan varmı
Ogullarinaasikanne Beautifulmom bende olmaz diye biliyorum doktorumuz oyle soylemisti enfeksiyonel olabilir mi ? Baska sikayeti yok mu ?
Cancansmom Beautifulmom benim doktorum azi dişi ise olur dedi, 39 bile… Ama işte baska bisey mi dis mi nasil ayirtedebiliriz ki. Takip edin,sureklilik varsa disten degildir.
Ilknurolum Beautifulmom diş ateşi 37 sınır olarak kabul edilir. 38 ise başka bir sebeptendir. Geçmiş olsun 💐
Marla91 Evet. 38 derece ve üstü dişten olmaz. Diş ateşi sadece baş kısmını sıcak yapar. Vücut normaldir