Meerve bana da erken doğum riskin olır dedi kızım 36 haftalık dogmuştu Bi de 3 ay emdi daha emmedi şimdi bu da emer mi emmez mi sıkıntısı sarıyor Bi de diyorlar işte bunu ne yap ne et emsin onun gibi olmasın dediler canım çok sıkıldı valla hiç Bi şey gözüm yok sanki ben bile isteye bırakırdım insana laf atmak ne kadar zor hep kendi dogrularına gidiyorlar