BarlasMomm Merhaba kızlar, saç ve cilt için kullanip çok memnun kaldiginiz ürünler neler hersey olabilir saç kremi, bb krem yada nemlendirici, maskara. Yani surekli bitirip aldiginiz hangi ürün var kendi kisisel bakiminiz için
Fenty BarlasMomm CeraVe marka nemlendirici ve temizleme jeli sipariş verdim daha kullanmadım ama gelince bakacağım güzelse tavsiye ederim. Loreal paris saf kil maskesi var 50 ml yeşil renkte şahane güzel kokusu ve aydınlatması özellikle bunu tavsiye edebilirim. Saç içinde argan yağı yine sipariş verdim yorumları çok iyiydi. Maskara da loreal Paris paradise kullanıyorum.
FatosToprakDeniz BarlasMomm sakaklarimda bir anda kahverengi lekeler oluştu. Bir arkadaşımın tavsiyesi ile yurt dışında eucerin diye bir set getirttim. Bir kaç haftadır sabah akşam kullanıyorum hem nemlendiriyor hem de lekeleri baya hafifletti. Güneş koruyucu özelliği de var. Cildim için başka birsey kullanmıyorum. Makyaj da sevmem zaten. Çok nadir yaparım. Saçlarım için redist marka tuzsuz şampuan kullanıyorum. Aynı markanın keratin bakım yağıni da haftada 2 3 kullanıyorum. Tüm bakımım bu 😇
cicek10 BarlasMomm en son elsevenin duş sonrası saç kremini aldım çok güzel tavsiye ederim ıslak saça uygulanan durulanmayan saçı yumuşacık yapıyor ve asla saç birbirine girmiyor
Esinnnnnn BarlasMomm fondetenin altına kesinlikle Nivea nın bazı var onu kullanıyorum pembe olan fondoten pütür pütür durmuyor ve akmıyo çok güzel sürekli alırım fondotende loraelin kullanıyorum oda guzel
Alminazli Bn hemetol nemlendirici krem kullanıyorum sürekli cok kuru bi cildim var kesinlikle cok iyi geliyo
BarlasMomm Alminazli yuzunüz icin kullaniyorsunz degil mi. Benimde yuzum yagli ama vucudum kuru oldugu icin vucut nemlendirici kullaniyorum gratisin. Hametol kremide cok duydum ama hic kullanmadim daha
Ygzmomm Duştan sonra saçıma pantene argan yağı kullanıyorum. sephora’nın maskarası müthiş Watsonsın kendi bb kremi çok güzel hombitkiselin ruju çok güzel
BarlasMomm Ygzmomm saciniz icin olan argan yagi guclendirmek amacli mi Sephoranin maskarasini alip denicem muhakak bu aralar maskara arayisindayim daha dun loreal den aldim ama istedigim gibi cikmadi fircasi
Ygzmomm BarlasMomm dediğimi al eğer pahalı gelirse pastelin mor ince olan Rimelini al ben onu saçımı beslesin diye kullanıyorum birde saçımı açmak için müthiş açıyo
BarlasMomm Fenty cerave markayi cok duydum merak ediyorum aslinda. Kullandiktan sonra yorum yaparsaniz cok sevinirim. Loreal inde yesil olanini hep almak istedim ama simdi sizin yorumunuzdn sonra alip denicem muhakkak. Dün elime aldim paradiseyi ama karar veremedim biraktm ya keske alsaydim
Ikrazumra19 Fenty loreal yesil olan bir arkadasima alerji yapmis almaya korktum bende siz memnun.musunuz
BarlasMomm Ygzmomm tamamdir cok tesekkur ederim pastel de aklimda indirim vardi gratiste ama resmen reyonlari bosaltmislardi dun. Yeni bi indirimde hemen alicam ikisinide denemk istiyorum 😊
BarlasMomm FatosToprakDeniz yaaa tuzsuz sampuan ilk defa duyuyorum. Neden tuzsuz sampuan kullaniyorsunuz cok merak ettim bilmedigim icin ilgimi cekti 😊 bende makyajdan pek anlamamda bi disari cikarken rimel bazen de bb krem
Wolverine FatosToprakDeniz Ya sampuann peki saç dökülmesi için etkili mi? Doğumdan sonra dökülme ile başım dertte hala. Sebamed kullanıyorum bir kaç aydır. Biraz azaldı ama tavsiye edersenn seninkini de deniyim
Ecre123 FatosToprakDeniz leke kremi olarak dediğin markada Türkiye’de varmı güvenilir olarak nerden bulabılırız bana resim atman mümkün mü
FatosToprakDeniz BarlasMomm geçen yıl keratin bakım yaptırdım. Kuaför tuzsuz şampuan kullanırsa daha uzun süre kersrin etkisini gösterir dedi. O günden beri kullanıyorum.
Sirinbusra BarlasMomm Ya bb krem öncesi nemlendirici suruyormusunuz . Bn L’Oreal paris in bb kremini aldım kuru bir cildim var alnimda pütür pütür gibi göründü .
BarlasMomm FatosToprakDeniz keratin bakimdan memnun kaldiniz mi. Bende yaptirmayi dusunuyordum bi ara ama bebek olunca ertelemek zorunda kaldim
BarlasMomm cicek10 bende dun elseve nin sac serumunu aldim kuruttuktan sonra surdum cok guzel oldu. Sizin ki sac kremi mi?
Pudingimm_14 cicek10 kıvırcık saçlar için ne önerirsiniz arkadaşlar kabarmaması için yumuşak parmak görünümü için
Firdevs167 BarlasMomm skinfood maskeler çok güzel clinique nemlendirici çok güzel. Elseve pantene saç maskelerini kullanıyorum güzeller. Maskara olarak mac ve maybelline yi kullanıyorum çok güzel
BarlasMomm Firdevs167 maskelerden hic kullanmadim ama alip denemk istiyorum. Sac maskelerini nasil kullaniyorsunuz
FatosToprakDeniz BarlasMomm ben çok memnun kaldım. Acik alanda yaptırdım ben koku rahatsız etmesin diye. Aynı zamanda brezilya foönü de yaptırdım. Fırsat bulsam yine yaptıracağım
cicek10 BarlasMomm evet krem benimki hem kokusu çok güzel hem de saçı kurutmuyor benim saçlarımda açıcı var gri saçlarım o yüzdem çok kurumuştu ben de serumu deneyeceğim aklımdaydı zaten