Oğlum tam 3 ay 9 günlük ne kadar normal Doğum yapmak istesem de kalp ritmi yavaşladığı için sezeryana almak zorunda kaldılar ilk üç gün sütüm hiç gelmedi. Sarılık olduğu için doktor mama vermemizi söyledi Araştırmayı sevsem de bu konu hakkında bi bilgim yoktu biberona alışan bebeğin bir daha memeyi almaması yani meme reddi üçüncü gün hamdolsun sütüm gelmeye başladı verdim almadı, ağladım tekrar denedim ve tekrar ve tekrar....
her reddedildiğimde ağlamaya devam ettim sanki beni sevmiyormuş istenmiyormuşum gibi hissediyordum.
aklınıza gelebilecek herşeyi denedim emzirebilimek için aklıma yatmayan yöntemleri dahil. Bilen bilir şekerli su , reçel sürmek, farklı pozisyonlarda emzirmek, duşun altında emzirmek, uyurken emzirmek ve hiç birisi sonuç vermedi
her gün iki saatte bir pombayla yarım saat süt sağıp gazlı bir bebekle uğraşmak çok zordu Allah razı olsun kayın vademin yardımlarıyla atlattım sürekli yanımda ve beni teselli ediyordu.
Üç ay 7 gün boyunca her gün dile kolay her gün defalarca kez denedim herkes ümidini kesti ben kesmedim veee sonunda başardım 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Allah’ıma şükürler olsun başardım
benim durumunda olan anneler lütfen pes etmeyin
EMZİRMEK HARİKA BİR DUYGU 😭
iki gündür mutluluktan ağlıyorum şükür namazları kılıp çoçuk sevindiriyorum 🥰 dedim ya mutluluğumu sizinle paylaşmak istedim boy emzirmeli mutlu günler 💕