Beyziikoo Simay0123 Braun da beğenilen markalar arasında. Yaklaşık 6 senedir Philips kullanıyorum çok memnunum ama ağdadan vazgeçmem 💃🏻
Trkanmete Eylusunannesiii merhaba bende braun silk epil 9 kullanıyorum ama hep kırıyor tüyleri sizde böyle bir sorun olöadı mı yoksa bana mı denk geldi.
Gizemlibirisi Ben aldım. Sonra yine ağda yaptım. Ağda gibi oluyor. Ayda bir kuaföre git olmadı lazer yaptır