Merhaba anneler yardımınıza ihtiyacım var
bebegim 9 aylık ve bugüne kadar hiç mama ve devam sütü almadı . Ek gıdaya geçince günde sabah öğle akşam yemeğini meyvesini yer gece yatarkende mamasını yer yatar fakat geceleri çok uyanıyor emiyor aynı zamanda uykuya dalıyor tekrar uyanıyor . Şimdi ek gıdaya geçince miğdesi genişledi haliyle ve ben sütün onu gece doyurmadıgını düşünüyorum .Birgün sabah 6 a kadar emzirdim oyaladım baktım olmadı biraz yoğurt yedirdim ve uyudu bu benim gözlemim. Başına gelen varmı bilmiyorum ama sadece geceleri devam sütü versem mi Dr a da sordum verebilirsin dedi gece beslenmesini kesemem bu şekilde önüne geçemem DİE de korkuyorum ne yapmalıyım sizce kafam çok karışık 🤦♀️🤦♀️🤦♀️