Kubkub60 Suriyelilerden gelen bir hastalık. Aşısı da yok. Üstelik vücut bağışıklıkta kazanmıyor. Defalarca geçirilebiliyor
Ozka önce yüksek ateşle başlıyor. Vücudun ıslak bölgelerin de kol altı , bacak arası , boğaz, ağız içi, eller, ayaklar her yerde su çiçeği gibi kabarcıklar oluşuyor. Çokça kaşıntılı ve sancılı oluyor maalesef