Sevvalacat Merhaba. 6 aylık gebeyim. İlk gebeliğimde son aylarda olmuştu miğde yanmam ama bunda biraz erken başladı ve fena 😔😔 ne iyi gelir miğde yanmasına bir fikriniz var mı?
NurR Sevvalacat ben 6 haftalık hamileyim benm çok daha erken başladı şurup verdi doktorum başka birşey iyi gelmiyor
NurR Sevvalacat evet ilkinde karnım büyüyünce mideme baskı yaptığı için aynı sorunu yaşamıştım bu sefer hamileliğimi öğrenmeden başladı ilerleyen zaman da ne yaparım artarsa daha da bilemiyorum. İlkinde en son duruma gelince şuruba başlamıştım bunda çok erken başlamak zorunda kaldım
Zhl06 Ben hamileyken 6 kutu içtim gaviscon şurup çok kötü mide yanması allah yardımcınız olsun şurup iyi geliyor
SelimSongur Sevvalacat çok saçlı bebeğin olacak 😂 benimde 5 ayın sonunda başlamıştı oğlumun saçları maşallahı var 🧿
SelimSongur Sevvalacat soğuk muz ye ve soğuk süt iç 2 yudum canım maden suyuda geçiriyor . Zaten hepsi faydalı şeyler bebişe
aygulusoy Sevvalacat elma ve ılık su. Süt de içiyordum arada ama midem yandığı zaman yemek yiyemezdim sütü de aç karnına içtiğim için mide bulantısı yapardı bende.
aysenurkerem Sevvalacat gaviscon şurup, maden suyu sade iyi geliyor deneyebilirsin. Mide yanmasından çok çektim zamanında bende 🤦🏻♀️Bide süt iyi geliyor