Herkese merhaba. Bebeğim 2 buçuk aylık bugün sağ gözünde yeşil akıntı gibi iltihap var ve sulanıyo. Pamuğu ılık suyla ıslatıp sildim bi kaç defa şimdi uyudu ama endişelendim biraz. Süt sık diyen var çay pansumanı yap diyen var ama güvenemedim. 9unda göz muayenemiz var daha erkene randevu bulamıyorum. Bu arada hala ağlarken gözlerinden yaş gelmiyo bununla mı alakalı bilemedim. Yardımcı olursanız çok sevinirim