Hase Bebeğim 1,5 aylık en başta emziği tuttu güzelde emiyordu ama bu hafta diliyle itiyor emmek istemiyor hatta midesi kalkıyor verince ne yapmalıyım emzik çok yardımcı oluyordu bana uyuturken falan şimdi çok ağlıyor susmuyor
Mircet Hase aslında kendi istemiyorken bırakması daha hayırlı gördüğüm kadarıyla 😑😂 sonra bıraktırmak için ayrı çile çekiyorsunuz