Rabia444 yani şuan süt veremiyorum ama ikisinde denedim kesinlikle elektrikli bence. Manuel çok yoruyor ve beklenen sonucu vermiyor. Ancak dokunsan süt çıkacak moda gelmek gerek Manuel için ona da artık birkaç ay sonrasında olur diye düşünüyorum. Eğer yeni doğum yaptıysanız kesinlikle elektrikli hatta lansinoh öneririm