Bende var önce birkaç yıl saçımda vaRdi sadece şimdi yüzüme de attı sinir oluyorum ve geçmiyor.ne ilaçlar şampuanlar aldım ilk kullanımlarda işe yarıyor sonra yaramaz oluyor.Beslenme çok önemli paketli gıdalar aburcubur mayalı ürünler(kefir, boza,bira vs) çok azdırır,streste çok tetikler kısacası geçmesi zor onunla yaşamaya alışmak gerekiyor