F-Betul Tazecikannii Ben değil ama arkadaşım bim kullanıyordu memnundu baya güzel yıkıyor falan demişti.
herseyguzelolacakk Tazecikannii valla ben 1 kere çok övdüler biminkini aldım ama hiç beğenmedim. Şimdi temizlik yaparken kullanıyorum onu
hunilimomm Tazecikannii eşim bimden almış bir kez hiç guzel degil a 101 e finish indirimde suan öyle indirimleri takip ediyorum bi kaç ay önce hakmar da 40 TL ye 101 tane aldım 2 kutu
Haticekkbkr Tazecikannii biminkini kullanıyorum gayet memnunum. Hatta fark olacak mı aceba diye bı kez finish kullandım ama geri bim tablete döndüm.
goktugmom_061220 Tazecikannii Kayınvalidem kullanıyor. Bardakları komple çizik çünkü içinde tuz miktarı çok. Çevremde memnun olanı da duymadım. Kayınvalidem de fairy kullanıyor artık 😊
Sgkvflnff Tazecikannii fairy kullanıyorum şokun mintax denedim mahvetti tabaklarımı hep iz bıraktı iyi yıkamadı tavsiye etmem
Toprakaren Tazecikannii ben mirasın kini aldım 50 yada 100 adet alması aldım 22 tl ye almıştım en son baya gitti uzun da atınca güzel yıkıyor sahsen ama uzun yıkayınca güzel yikiyor
ElifDuaninAnnesi Bende BİM’in tablatini kullanıyorum hatta bardaklarım çizilmesin diye tabletin olduğu bölüme Domestos sıkıyorum sonuç miss
hunilimomm Tazecikannii evet ben evlendiğimden beri onu kullanıyorum makinayı alırken de o marka kullanmam gerektiği söylendi
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Tazecikannii Mintax şokun tabletinj kullanıyorum uzun süredir. Çok güzel yıkıyor çok memnunum.
NilAsyaMom Tazecikannii ablam şokun mintax kullanıyor aşırı memnun bana da öneriyor ama ben pek riske aşmıyorum. İnsirim kovalıyorum fairy ya da finish alayım diye. Temizlemiyor yoksa