Bebeğim 3 aylık oldu hiç bi yere çıkmıyordum eve de bikac kişi gelmiştir artık sıkıntıdan 3 günlüğüne kardeşime geldim hava değişiminden sanırım hasta oldum maskeyle durdum evin içinde geldiğim yerde merkeze uzak ancak aksmi bekledim hastaneye gitmek için arabayla bıraktılar doktor faranjit dedi neyse antibiyotik yazdı tabi ki emzirdigimi söyledim ona göre yazdı bebek cok etkileniyor mu acaba çok üzüldüm böyle olmasına bebeğime kıyamıyorum o kadar dikkat ettim 1 günde hastalandım