2 buçuk aylık bebeğim 7:30 dan 11 e kadar ağlıyor sancı çekiyor, gün boyu gaz sıkıntısı olurdu şimdi ise gündüz iyi akşam olunca bir şey oluyor emziriyorum , altını sık değiştiriyorum , kimyon içiriyorum , probiyotik te kullanıyoruz ama bu akşam kı olay kısır döngüye döndü. Bu durum da ne yapmam gerekiyor çözüm önerisi , bu durumu yaşayan anneler?