ummuomer_ mememin birinden diğerine göre daha az ve açık renkli süt geliyor. Bebeğim o mememi emdiği zaman kusuyor ve gaz sorunu daha fazla oluyor. Böyle bi sorun yaşayan var mı?
Deletedmom54554 ummuomer_ benim kızım sağı emince kakasını yapar 😂anneme sordum daha yağlı olabilir dedi 🤷♀️Ama onda da günde 2 defa emziririm süt yok diye 🤷♀️