SEDANURRRR Kızlar bebeğim 20 günlük iki tane üst 2 tane alt yelek giydiyorum bide zıbın üstünede bi tane battaniye atıyorum üşür mü sizce? Ensesini kontrol ediyorum sıcak ama tecrübesiz olduğum için sorayım dedim
Deletedmom54554 SEDANURRRR kısa ve uzun çıtçıtlı badi ,kilotlu çorap (pijamada olur ) ve alt üst giydırırım bana çok gelmedi 🥰
Deletedmom54554 SEDANURRRR ense be göğsü sıcaksa korkma ama sıcaklık kadar bebeğim rahat olmasına önemli huysuzluk yapar 🙏🏻
Melisabltt SEDANURRRR kendiniz nasıl giyiyorsanız bebeği de bir kat fazla giydirin demişti bana ebe ev ve oda sıcaklığı 24 derecenin üstüne çıkmasın demişti kırkımız geçen hafta doldu bizimde ben iki kat üst iki kat alt giydiriyorum ustunede penye battaniye örtüyorum çok sıcaktan bunalıp huysuz oluyorlar
senamiray SEDANURRRR isilik olur çok sararsan eviniz ne kadar soğuk olabilir ki hasta edecek kadar değildir yani
Toprak_2019 SEDANURRRR evin kombilimi yani heryerin sıcağı aynıysa evin ısısı iyiyse çok fazla giydirme isilik olur annesi
Melisabltt SEDANURRRR sıcaktan sivilce gibi şeyler olur vücudunda bende ilk başlar da deneyimsizdim yanakları isilik olmaya başlamıştı sonra sağlık ocağına aşı olmaya gittiğimizde herşeyde uyardı ebe beni sağlık ocağında ebenin numarasını isteyin veya doktorun kafanıza takılan bir soru olduğunda arayıp sorabilirsin onlarda yardımcı oluyorlar her türlü 🥰 rabbim hepimizin yavrularına sağlık sıhhat uzun ömürler versin hepimize bağışlasın 🤲🤲🙏🙏🧿🧿
senamiray SEDANURRRR ev sıcaksa kat kat giydirmeyin bizim ev 37 derecede yanıyor tek kat giydiriyorum yelek birde
SEDANURRRR Toprak_2019 ev merkezi sistem kömür yanıyo kışın kısa kolluylayız 😅 azıcık büyüsün yeleği çıkarıcam
SEDANURRRR Melisabltt çok teşekkür ederim canım sağol ☺️ Allah evlatlarımıza uzun ömür versin inşallah 🤲🏻💛
Toprak_2019 SEDANURRRR minnak isilik olmasın çok kalın giydirme bırak vücudu normal alışsın çok sarıp sarmalama yoksa en ufak biseyde hastalanır Allah korusun vücudu hava alsın
binnurilayda Bebeklerde aynı bizim gibi 2 kat yeterli zıbın ve üstüne picama takımı 20-24 derece sıcaklık onlar için ideal 🙂 cok fazla ayrıca sıcagı sevmiyorlar. Özellikle emerken asırı efor sarfediyor özellikle soyun derlerki uyuyakalıo yememezlik yapmasın😊