Begonvil1 Bizim 2 tane emziğimiz 2 de biberonunun var. Emzik çok vermiyorum. Mama da günde 1 veya 2 kez. Sizce yeterli mi az mı? İnstada görüyorum millet 20 tane emzik alıyor 🤦♀️ Sizin kaç tane var ve yeterli buluyor musunuz?
Mom6262 Begonvil1 Benim emzik biberon emzik ipi suluk bunlara takintim vardi koleksiyon yapmıştım dogdugundan beri.. 10 aylik olduk simdi gecti o huyum 2 emzigi var 1 sulugu. 1 biberonu ,yedektede atmışım ek biberon 🙈🙈
Toprak_2019 Begonvil1 üç biberonumuz var hiçbirini kullanmiyoruz😁😁emzikte şuan 1 tane genelde yedekte bir tane daha tutuyorum ama dün dislemis ve kenarı yırtılmış attım elinden gelse 3 4 tane birden kullanır benim mavişim 😁😁
burcu1234 Begonvil1 2 emzik 2 biberon var ama emzikleri aylık atıp 2 tane daha çıkarırım.stok yapıyorum emzik görünce
emineveminigi Begonvil1 benimki hiç emzik biberon emmiyor bende zorlamadim ama ilk doğduğunda 1 tane almıştım
Deletedmom54554 Begonvil1 şuan için 0,6 aya kadar 4 tane 6,18 ay 4 tane biberon çok var büyük kızımdan dolayı 6 tane var emzik olmalı bence 4,5 tane kaybolma riski çok her çantada bir tane var uyuduğu yatakta 1 tane odada 1 tane var emzik
Emineg35 Begonvil1 biberon denemek için o kadar çok almışım ki yaklaşık 10 çeşit biberon var evde ☹️ Şimdi kullandığımız 2 biberon 2 emzik var