Karamsar Merhabalar benim sol yanımda ağrı vardı gaz sancısı gibi dahiliye ye gittim böbrek te falan mı ağrı diye ultrason çekildi ve sol yumurtalıkta kist var dedi 33×30 mm.Ciddi birşey olur mu pazartesi kadın doğum doktora gideceğim.