Merhaba kızım 11 ay 4 günlük oldu lohusalıktan sonra hala reglim gelmedi hala emiyor eskiye göre az emiyor ama olmam gerekmez mi ? Doktora gitsem aşağıdan muayene eder mi 😬 hamile olmadığıma da eminim valla çok sıkıldım her yerim şiş ne zaman gelir bu 😁