Melike21hyt Arkadaşlar bugün 4 günüm corona oldum böyle derın nefes alırken agrılarım başladı tuhaf bı agrı sız yasadınızmı normalmı acaba sıgara kullandığım ıcın mı lütfen yardım edın
Mom6262 Melike21hyt Aşı olmusmuydunuz , bende bugun ogrendim covid olduğumu . Tat ve koku kaybim var baska da bi sikayetim yok şükür.. gecmis olsun
Melike21hyt Mom6262 hayr olmadım bende tat kaybı olmadı sadece bas agrısı vücut agrısı oldu bugün bı cıgerlerım Ağrıdağı’nı gar etım ya derın nefes alırken
Melike21hyt gozpariltisi aşı olmadım ben ıkı gündür sıgara ıcmeye başladım acaba ondanmı dıye düşünüyorum
Mom6262 Melike21hyt Aşı olanlar hafif grip gibi atlatiyorlar bende onlardan birisiyim sanırım hafif gripli gibiydim simdi gripte degilim biryerimde agrida yok sigara kullaniyorum. Aşının faydasini gördüm bunada inanıyorum
Melike21hyt Mom6262 yanımda kaynım ve kayınvalıdem var onlar aşı oldu aynı özellikler onlarda da var bılemıyorum
Mom6262 Melike21hyt Hmm anladm birsey diyemiyorum ozaman sigarayi bir tik azaltin lütfen gecmis olsun tekrardan