Ada_kacira prima ıslak mendil kullanıyordum sleepy nin mendilini kullanmaya başladım sanırım o yaptı 😣 kakasını yapınca kabasını aldırıp dalin sabunuyla ılık suda yıkayıp kurulayıp bezliyordum ama yok ıslak mendil yine de etkiledi sanırım çünkü prima mendilinde hiç böyle şeyle karşılaşmadım çocuğum ilk kez pişik oluyor🤷🏼♀️ Bugün hemen prima mendilinden sipariş verdim. Oğluma sleepy mendil yaramadı. Sözde yenidoğan mendili diye geçiyor🤦🏼♀️(Oğlum5 ay 7 günlük)