Kubra1280 yaa kıyamam ama pes etmeyin süt arttırıcı şeylerle beslenmeye çalışın. Ama bebeğinizi emsin diye de aç bırakmayın. Size bir tavsiyem olcak ben oğlumu iki yaşına kadar hep tek meme ile emzirdim hem de ilave formül mama falan kullanmadan. Bir bardak süt, bir muz, bir kaşık tahin ve bir kaşık tarçın blenderdan çekip için her gün. Bnde inanılmaz süt yapmıştı