betul__06 Merhaba arkadaşlar emzirmeyi yeni bıraktık 2 gün oldu. Göğüslerimde aşırı bir hassasiyet ve süt birikmesi var. Sanki ilk doğum yaptığım zamanlara döndüm. şişlik çok rahatsız ediyor. Neler yapabiliriz bu süreçte tecrübelerimizi paylaşabilir miyiz 😍