Nurtupu Elvn94 yarım çay kaşığı verin isterseniz. Kızım doğduğunda bunu bize çocuk doktoru önermişti. Ben bi zararını görmedim ama. İçiniz rahat etmezse çayı siz için sütünüzden geçince de çok rahatlatıyor.
Anneumudu Elvn94 kaynatmadım socak suya koydum biraz ılıyınca içtım valla göz kararı koydum 1 tatlı kasıgı falandr heralde