ufuk0505 Benim kızımda yeni atlattı cnm, sarımsak Zeytinyağı kürü iyi geldi. Başucunda soğan karanfil koydum ve burnunu sık sık yıkadım rahatladı çok şükür. Öksürüğü başlayınca doktora yazdım pazar günüydü. Bı Şurup tavsiye etti 3 gün kullandım onun dışında yukarıda yazdıklarımı yaptım toparladı bayağı çok şükür