SelimSongur 2 ay 11 gün oldu Doğum yapalı . ( normal Doğum ) 14 Mayıs’ta adet oldum . Bugünde kremsi kahverengi pembe akıntı geldi neden acaba ?
Ugggg SelimSongur bir yılda düzene girer ama dahada yeni adet olmuşsun demekki ara lekelenme kanama olcak sozde şuan adetim ama bı gün geliyo bigun yok üç aylık iğne vurdurmustum ne olcak böyle bilmiyorum sancısı var adet düzgün gelmiyo