Arkadaşlar merhaba, bebeğim 18 aylık tam 1 buçuk yaşında aşırı memeye düşkün hep meme emiyor ve malesef o yüzden hiç bir sey yediremiyorum zorla bazen çorba o kadar hep meme de kalmak istiyor. Emzik falan da kullanmıyor. 6 aylıkken bırakmıştı sonra bana çok düştü ve doğuma girerken 72 kiloydu şuan 48 kiloya kadar düştüm ve 1 hafta içinde 2 kilo vermişim gece sürekli uyanıp meme emmek istiyor. Üzülüyorum ama sizce emzirmeyi bırakmalımıyım ne yapmalıyım fikrinizi ihtiyacım varr