Mamaqueen Aynı konuyu epey araştırdım. Çünkü malum kış kıyamet. Kendi doktorumda takip ettigim baska doktorlarda önermiyor. Birincisi takviye kullanmaya bu kadar erken başlarsa anne de rahatlar, nasılsa veriyorum diye beslenmesine gereken hassasiyeti göstermeyebilir. Misal şu an her gün düzenli mandalinayı günde beş kez sunuyosam o zaman iki kez sunabilirim. Bebekde bir süre sonra beslenme alışkanlıĝını deĝiştirebilir. Ikincisi ve en önemliside bazı organlarda birikme yaparak karaciĝer basta olmak üzere diĝer organlarıda yorabilir, hatta zarar dahi verebilir. Doktorum bu sekilde aciklamisti.