Melisaasa Kızlar kızım 19 aylık sürekli ağlama krizine giriyor gece uyanıyor ağlıyor gündüzler krize giriyor hiçbir şekilde susmuyor o haldeyken ben ne yapmalıyım kızlar
nursocum Melisaasa Gece sakinleştirmeye çalışıyorum. Ama gündüz bişey istiyorsa ve benim veremeyeceğim bişeyse onu orda bırakıyorum ağlaması bitince geliyor 20 aylık