Bozzzzy Öğlen arı soktu beni tam elimin üzerini biraz şişip kızarmıştı ama şuan çok ağrıyor normal ml bu?? Kapı kolunu bile açamıyorum resmen
Bozzzzy Morfrenk yok canım iğnesini bırakmadan vurdum yaşıyordu annemi de soktu çünkü iğnesini bıraksaydı ölürdü öyle okumuştum