Gardenscapesbagimlisi Tesettürluyum.topuzsuz nasıl eşarp yapacam.bi önerisi olan var mı.sac bağlanmıyor derecede kısa ve yamuk şekle girmez.
Deletedmom789 Gardenscapesbagimlisi kuaföre gidip düzelttirin öncelikle. Tel toka ile falan sabitleyip kenarlardan çıkmasını engellersiniz sonra topuzu olan bonelerden kullanırsınız
1ana_2evlat Gardenscapesbagimlisi Zaten olması gereken tesettür de topuzsuz olması benim sacım uzun ama topuz olmasin diye örüyorum hatta sizde normal boneyle devam edin topuz yapmak zaten günah.
Gardenscapesbagimlisi Deletedmom789 teşekkür ederim öyle yapayım ben işe yaramaz demiştim bone.insallah yarar
sonsuzmutlulukkk Gardenscapesbagimlisi Bir tülbent al başını arkaya doğru iyice bağla sanki saç varmış gibi sonra topuzlu bone tak harika olur
Sevvalinannesi Gardenscapesbagimlisi topuzu fırfırlı olan bonelrr var benim de saçım kısa onlardan aldım makasla kisalttim firfirlari fazla gelmişti şimdi gayet iyi oldu
1ana_2evlat Gardenscapesbagimlisi Günah olan birsey kötü dursa da yapmak zorundayız. Sonuçta yasaklayan Allah kul değil.