3 ay önce doğum yaptım hala emziriyorum. İki göğüsümde hala yara üstüne 3 kere mastit oldum ne yaptıysam göğüs uçlarım düzelmedi. Emzirirken gerçekten çok acı çekiyorum. Göğüslerimde batma yanma kızarıklık kaşıntı hepsi var. Ve bu durum ne zaman düzelecek hiç bilmiyorum 🤤