Tugce55
Olabilir elinle damağına bak kabarmismi kabardıysa cikiodur😊 benim kız 1 yaşına değdi anca 2 tane cikario
ikos58
[bilinmeyen] aynen benımkıde bu durumda uyku falan kalmadı sureklı aglıyor
Mucizem006
[bilinmeyen] canım benimki 2 ay 3 günlük 1 aya yakındır salyası çok fazla tükürcük yapıyo el emiyo ama diş falan yok acaba normalmi salya falan bende diş zannettim sürekli bakıyorum ama yok bişi daha
ZeynePoyraz
Mucizem006 bende aynı durum söz konusu napmak lazım bilemedim
Domino
2.5 aylık diş çıkarması normal degil 4 aylik ve 6 aylik normal diye biliyorum daha cok kucuk. Gazi vardır belki ondan da salya bırakıyor çocuklar. Bi doktora götür istersen.
Pelrenc
Benim kızım da 2,5 aylık acayip tükürük çıkarıyor sürekli önlük değiştiriyorum doktora sordum normal dedi diş değil dedi
Nesrinn
Aynısı benim oğlumda da var böğürecek kadar elini sokuyo doktorumuz normal dedi
Nesllii
Nesrinn al benimkinden de o kadar kusturuyo bazen kendini
Sonsuzluk052018
[bilinmeyen] benim bebegim.4 aylik bugun baş vermis disi
Gulyllu
Ben 3 açıkken dişim çıkmış olabilir yanı erken değil
Csemtna
[bilinmeyen] aynı sorun bizdede var merve hanım 3ay 9günlük bebeğim iki gündür çok huysuz sürekli eli ağzında salyası akıyor emmek bile istemiyor beni çok ağlıyor 😌😌
Zeynaa
Benim bebegimdede salya sorunu var 2 aylikken basladi 7 aylik hala var ve disle alakali degil ztn hala disi cikmadi doktor normal diyor bazi bebekler 2 yasina kadar salyasi devam edebiliyormus haberiniz olsun kizlar
Domino
[bilinmeyen] bilemiyorum o zaman canım. Bi sag lik ocağına görürsen bile bakarlar.😥
Mucizem006
ZeynePoyraz yaaa emzik veriyorum çıkarıyo elini sokuyo ağzına 😂😂
Merveedd
[bilinmeyen] salya akması bazen reflüylede alakalı kusuyorsa gıcık gibi hafif öksürüğü varsa reflüde olabilir
Zeynepbelis
[bilinmeyen] benim kızımda aynıydı. Doktora götürdüm. Dişleri çıkıcak yer yapıyor dedi. Nasıl anlıyormuş dedim. Gece ansızın ateşi çıkarsa bilki diş patlatıcak dedi. Şuan 6 aylığız hala diş YÖK ortada. Dönemsel birşey sanırım.
Nesllii
[bilinmeyen] o benim kızımda da var bazen ben bile düşünüyorum çok mızmız huysuz tükürüğüde var emzik kullanmadık ama ellerini yiycek sanki ama 2 aylık bebek diş çıkarmaz ki en 4. Ayda olur diye biliyorum
Nillerd
Bu aylarda dedikleriniz baya normal çünkü damakları sertleşiyor. O Yüzden de salyaları çok oluyor ve ellerini ağızlarına götürüyorlar. Diş çıkarmıyorlar merak etmeyin.
Merveedd
[bilinmeyen] çok geçmiş olsun acil şifalar inş🙏
Domino
[bilinmeyen] çok geçmiş olsun insallah meleğin iyi olur. Yediklerine falan da dikkat et camları kapıları açma Ceryan da kalmasin. Atlet giydir hep. Terli üstünü değiştir. 😥