Merhaba anneler❤
2 ay sonra kızım 4 yaşına giricek. Kardeşi doğduğundan beri fazla hırçın. Kıskançlığını farklı şekilde dışa vuruyor mesela normalde yaramaz bi çocuktu ama artk daha yaramaz 1 bağırıyorsa artk 2 bağırıyor. Bu aralar tırnak yemeye de başladı. Herkese sinirlenip vurma eğilimine geçiyor kardeşi hariç. Her isteğim olsun diyo kimseyle asla geçinemiyor eve gelenleri sıgdırmiyor benim gittigim yerlerde burnumdan getiriyor. Belkde 4 yas sendromu bilemiyorum ama bu davranışları nasıl geçirebiliriz artk sinirlerim çok bozuldu sakin kalamıyorum bende ona kızıyorum sonra gece de gelsin vicdan azabı 😥