ezgi1607 Kızlar bebeğim 47 günlük dün doktorum verdi katkısız bitkisel diye. Bebeğim dünden beri çok ağlıyor kızarıyor kullananlar varsa yardımcı olur musunuz lütfen
MinikCivciv15 ezgi1607 ben 10 günlükten beri kullanıyorum böyle bir yan etki olmadı. Bundan kaynaklı olduğunu da sanmıyorum açıkcası başka bir sııkıntısı olabilir mi.
whitechocolatemocha ezgi1607 canım bende aldım kızıma ama kabızlık yaptı bırakdım huzursuz oldu yavrum
ezgi1607 MinikCivciv15 bilmiyorum artık iyice şaşırdım kendimi. Bağırsak düzenleyici verdi biogaia diye onu da verdim dün o mu yaptı acaba bilmiyorum :( kakası da siyah sarı karışık çözüm bulamıyorum:(
MinikCivciv15 ezgi1607 kakasımda siyahlık varsa bence bi doktora götürün vakit kaybetmeden. Neden kaynaklı bilmiyorum aöa siyahlı kaka normal değil diye biliyorum.
ezgi1607 whitechocolatemocha benimde çok huzursuz hep ağlıyor kakası da siyahlaştı bi tuhaf oldu yarından itibaren kesicem bende