Merhaba tecrübeli anneler yardımınıza ihtiyacım var kızım 26 aylık yaklaşık 10 aydır kreşte biraz tombul bir bebek severken ısırarak sevidiğimizden oda arkadaşlarını ısırmaya başladı bunu hata yaptığımızı anladık çok şükür bunu unuttu artık yapmıyor ancak son 1 haftadır hasta çok agresifleşti sürekli anne baba ayırmadan vuruyor saç çekiyor cimcikliyor engellemeye çalışıyorum anlatıyorum ama banamısın demiyor sevip öpüyor tekrardan devam ediyor eline ne geçse fırlatıyor ne yapacağımızı şaşırdık akıl verin lütfen