teachersrn canım aynısı ben yaşadım medilifte.beylikdüzünde.Ali Sunaydı doktorum.Hep normal doğum yanlısıyım dedi.41 hafta olunca yatışa alacam diye suni verdi ama bi parmak kadar bile açılma olmadı 15saat beklediğime rağmen,sonra riske almayalım diyerek acil diye sezaryene aldı hiç beklenmedik yere.hem fiyat iki buçuk katı fazla ödedik maalesef hem o kadar ağrı çektim, ama bebeğim zorlanmadan doğdu diye kendimi teselli ettim ))acaba oranın tüm doktorları mı öyle?