Mihruss öncelikle psikolojinizi hiç bozmayın. Memeler terbiye olunca yumuşuyor, yani bebeğinizin ihtiyacı kadar süt üretiyor. Ayrıca sağarak gelen sütle sütünüzün azalıp çoğaldığını anlayamazsınız. Bebek emdiği sürece süt olur merak etmeyin. Beslenmenize dikkat edin. En az iki öğün sağlam sıcak beslenin. Bu süreçte gözünüz bebeğinizde olsun, çişli bez sayısı 4-5 ise, huzursuz değilse doyuyordur. Yazdıklarımı bizzat yaşayarak deneyimledim. Şükür 5 aylığız. Çevreye kulak verseydik her ağlamaya aç bu çocuk dediler mamaya dayanırdık süt olduğu halde. ( asla mama karşıtı değilim, her ağlayan bebeğe aç diyen zihniyete karşıyım 😞)